O nás

Odpovedny Pristup.webp

Odpovědný přístup

INVAZ s.r.o. je tradičním výrobcem textilních materiálů pro zdravotnictví a průmysl s více jak dvacetiletou historií. V České republice je pak i jedním z posledních výrobců obvazových materiálů, kteří se rozhodli udržet produkci vysoce kvalitních obvazů z bavlny.

Firma byla založena v roce 2003 a již od počátku se profilovala jako společnost, jejímž cílem bylo zajištění práce zdravotně postiženým lidem, kterých dnes zaměstnává více než 50% z celkového počtu zaměstnanců.

Široké výrobkové portfolio

Z hlediska výrobního sortimentu se firma zaměřuje především na kvalitní bavlněná obinadla v různých délkách a šířkách dle požadavků zákazníka, nejrůznější výrobky z gázy i buničité vaty a v neposlední řadě i na moderní sterilní kompresní obvazy určené pro první pomoc v záchranných složkách a armádě.

Do výrobního portfolia patří také TECASORB – unikátní textilní savé krytí s vrstvou aktivního uhlíku pro ošetření různých ran (zejména pak zánětlivých hnisavých ran), které výrazně urychluje hojení a snižuje pocit bolesti. Variantou produktu s aktivním uhlíkem je sterilní uhlíková náplast, která se používá mimo jiné při odstraňování dialyzačních jehel, kdy výrazně snižuje bolestivost a dobu hojení.

Vedlejším výrobním artiklem je zpevněný papír polepený pleteninou z polyesteru, který nachází uplatnění v knihařství, jako obalový materiál nebo materiál k výrobě obálek na ceniny.

Portfolio.webp
Inovace.webp

Inovace

Již od počátku svého působení v segmentu zdravotnických prostředků společnost participuje na vývoji nových produktů. Produktové i procesní inovace vnímá jako hybnou sílu svého dalšího rozvoje.

Mimo jiné se podílela na vývoji oxycelulózové mřížky, vstupní suroviny pro výrobu hemostatických prostředků určených k zástavě krvácení v široké škále chirurgických zákroků. Tento produkt vyvíjela spolu se společností Synthesia, a.s., která v roce 2024 majetkově do firmy vstoupila a stala se jejím majoritním vlastníkem.

Spolupráce

Ve vývoji nových produktů pomáhá společnosti dlouhodobá spolupráce i s dalšími firmami působícími v segmentu zdravotnických prostředků a zejména s profesionálními zdravotnickými pracovníky, jejichž odborné znalosti a zkušenosti umožňují nahlédnout do lékařské péče v širokém měřítku a jsou tak velmi často zdrojem inovativních nápadů.

Spoluprace.webp
Kvalita.webp

Kvalita

Produkty společnosti jsou klasifikovány v rizikové třídě I, Is a IIb. Soulad se všemi příslušnými normami EU upravujícími výrobu zdravotnických prostředků je potvrzen českou zkušební společností s mezinárodní působností EZÚ (Elektrotechnický zkušební ústav, s. p.).

Firma je zároveň certifikována dle normy ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 13 485 ed. 2:2016.

Politika kvality:

Všeobecné požadavky:


Společnost má vytvořený, zdokumentovaný a udržovaný systém managementu kvality, který slouží jako prostředek pro posouzení schopnosti plnit požadavky platné legislativy a také jako prostředek k naplňování příslušných požadavků zákazníků.

Cílem je zlepšování a udržování účinnosti systému řízení kvality, aby efektivní aplikací tohoto systému byla zajištěna shoda s požadavky uvedenými v normě EN ISO 9001 a v EN ISO 13485 pro výrobu zdravotnických prostředků.
 
Dále je cílem zajistit shodu s požadavky Směrnice rady 93/42/EHS a Nařízení evropského parlamentu a rady EU 2017/745 podle čl. 120 pro přechodné období s postupnou implementací ostatních požadavků za účelem zajištění shody s tímto nařízením.

Dále je cílem nadále rozvíjet a zkvalitňovat vztahy s majitelem pronajatých výrobních objektů.

Pro dosažení tohoto cíle máme tým kvalifikovaných a kompetentních pracovníků, kdy každý vedoucí pracovník je na svém úseku odpovědný za zvyšování kvality, při tom má však na zřeteli cíle zvyšování kvality nejen na svém úseku, ale v celé společnosti. Tedy každý pracovník přispívá k uskutečnění strategických cílů společnosti.

Politika kvality:


Vrcholové vedení se zavazuje vyrábět bezpečné a plně funkční zdravotnické prostředky dle platných zákonných/regulačních požadavků pro zajištění spokojenosti zákazníka a konečného uživatele výrobku – pacienta.

Dále se vrcholové vedení zavazuje udržovat efektivitu systému managementu kvality za využití procesního přístupu ke stanovení cílů pro každou oblast systému řízení kvality, které je každoročně přezkoumáváno.